ספט 27, 2017 - כללי    אין תגובות

מי מוסמך להוציא אזרחות פולנית

להיות חלק מאירופה

אמנם אנחנו גאים בדרכון הישראלי שלנו ואוהבים את המדינה אך זכאות לדרכון אירופאי הוא דבר שיכול לעזור לכם מאוד בחיים. דרכון פולני מקנה לכם את הזכות ליהנות מההטבות של מחזיקי הדרכון של האיחוד האירופאי והאפשרויות שייפתחו בפניכם יהיו רבות מאוד. הוצאת אזרחות פולנית יכולה להעניק לכם לימודים חינם או סבסוד מלא שלהם בתחום האיחוד האירופאי, ויזות עבודה לארה"ב בתנאים קלים הרבה יותר מאשר למחזיקי דרכון ישראלי, רישיונות עבודה, אפשרות לקנות נכסי נדל"ן, חופש תנועה רב יותר ללא צורך באישורי כניסה ועוד. מי שמוסמך להוציא את הדרכון היא השגרירות הפולנית ועליכם לעבור תהליך לא קצר במידה ואתם מתאימים.

מי מוסמך להוציא אזרחות פולנית?

  • כדי לקבל את האזרחות הפולנית הכל כך מבוקשת עליכם להציג מסמכים מתאימים. יחד עם עורך דין מתאים תצטרכו למלא את המסמכים שיוגשו לרשויות הפולניות כדי שהם יבדקו את זכאותכם וישלחו לכם תשובה בהקדם. פעמים רבות יש צורך להוכיח קשר משפחתי כלשהו לפולין ולכן יש צורך להמציא מסמכים שיכולים להיות בני עשרות שנים שיהיה קשה מאוד לחפש אך עורך דין איכותי בקיא בתהליך הוצאת אזרחות פולנית יסייע כדי לחבר אתכם עם כל המוסדות הפולניים השובים עד שהמסמך יימצא.
  • כל מי שהוא צאצא לאזרח פולין וגם הילדים שלו יכול רשאי לקבל אזרחות פולנית. גם אנשים שעונים לתיאור זה יכולים למצוא את עצמם ללא זכאות מכיוון שיש כל מיני סעיפים מגבילים, למשל: גברים ששירותי בצבא זר אחרי מלחמת העולם השנייה ועד שנת 1951, נשים שקיבלו אזרחות זרה עד 1951 והיו מעל גיל 19 וכולה.
  • הדרכון הפולני כמו כל הדרכונים הארופאיים מתאפיין באותו גודל ובאותה ויזואליות. שגרירות פולין בארץ היא זו שתנפיק לכם את הדרכון במידה ואתם זכאים והיא מוסמכת לאשר ולהמשיך את התהליך עד למוסדות בפולין.

עוד על אזרחות פולנית זכאות – כאן >>

חשיבות היעזרות בעורך דין מוסמך

גם אם אתם בטוחים מאוד בזכאות שלכם ואתם מכירים את התהליך מחברים או קרובי משפחה אל תמהרו לגשת לתהליך ללא עורך דין מוסמך. הוצאת אזרחות פולנית היא לא תהליך פשוט והיא דורשת ידע רב בטפסים הרבים שצריך להציג.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן