אפר 11, 2016 - כללי    אין תגובות

כך מקימים מחסן עם מדפי מתכת

מדפי מתכת מאפשרים אחסון של ציוד כבד בצורה נוחה

רובם המוחלט של מתחמי התעשייה והמפעלים כיום, עושים שימוש לצורך אחסון במדפי מתכת. הסיבות לכך נעוצות ביתרונות העצומים של המתכת על חומרי הגלם האחרים המשמשים לכך. עמידות גבוהה לאורך שנים רבות, יכול נשיאת משקלים אדירים, וגמישות המונעת היווצרות סדקים בכל מכה. נוסף על כך, ישנם מספר סוגים של מדפי מתכת אשר הינם בעלי תכונות מודולאריות, וניתן להתאימם כמעט לכל גודל של ציוד וסחורה, ולפרק אותם בנוחות וקלות בזמנים בהם אין בהם צורך. האלטרנטיבות העשויות פלסטיק חומרים מרוכבים או בעיקר בעבר עץ, אינן עמידות לתנאים אשר עשויים לשרור במחסנים כגון חום גבוהה של הפריטים המונחים עליהם (לרוב בבתי מלאכה), או הסכנה המתמדת לקבלת מכה ממלגזה חולפת.מדפים למחסן - ארז ריהוט תעשייתי

בהקמת מחסן עם מדפי מתכת, או הסבת אמצעי האחסון הקודמים, יש לשים לב למספר נקודות

בין אם מדובר במחסן פרטי, בית מלאכה או מחסן תעשייתי עצום, מעבר למדפים למחסן ממתכת עשוי בהחלט לשפר את יעילות האחסון, ולהביא לניצול מקסימלי של השטח. לפני שעוברים לאחסון באמצעות מדפי מתכת, יש להקדיש מחשבה למספר נקודות:

  • חומר הגלם: מדפי מתכת עשויים ממספר חומרי גלם, הנעים מפלדה כבדה וקשיחה, לברזל מגלוון זול, ועד אלומיניום קל. לכל חומר יתרונות משלו, ותג מחיר הייחודי לו. מדפי אלומיניום הינם קלים ביותר, אך עשויים להתקשות בנשיאת משקלים כבדים. מדפי ברזל ופלדה לעומת זאת עשויים לאפשר נשיאה של משקל עצום, אך הם כבדים ומסורבלים יחסית להתקנה.
  • סוג המדפים: קיים מגוון עצום של פתרונות אחסון מתקדמים למחסנים פרטיים ועסקיים. התצורות השונות כוללות מדפים מודולאריים אשר ניתן לשנות, ומדפי מתכת המכילים גלגלים קטנים במטרה לסדר את הסחורה בשיטת ראשון נכנס ראשון יוצא (שיטה השימושית באחסון מוצרי מזון או סחורה מתכלה).

יש להקפיד לרכוש את המדפים, ובמידת הצורך את התקנתם מספק אמין וותיק, אשר ידע להמליץ על פתרון האחסון האולטימטיבי

חשוב מאוד לרכוש את מדפי המתכת לעסק מספק אמין וותיק. ספק כזה, ידע לסייע בהתאמת פתרונות אחסון אולטימטיביים אשר ישפרו את ניהול המחסן.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן