אוג 7, 2016 - כללי    אין תגובות

איך לאחסן ציוד לכלבים בבית שלנו?

כל מי שיש בבעלותו כלב צריך לתת דעתו גם לציוד הרב הנחוץ עבור הכלב

גידול כלב הוא מחויבות לא קטנה, שמלווה אותנו גם לא מעט זמן. רבים מאתנו לא מתייחסים לגידול הכלב כאל מחויבות, ובצדק, שכן הכלב שלנו הופך עד מהרה לחלק גדול מאוד מהחיים שלנו ומהמשפחה שלנו, ואנחנו רוצים ליצור עבורו את הסביבה הנעימה ביותר לא כי אנחנו מחויבים לכך אלא כי אנחנו רוצים לעשות זאת. עם זאת, עדיין חשוב לתכנן בצורה נכונה את הסביבה של הכלב מבחינה לוגיסטית, ולזכור כי יש לתכנן בצורה נכונה פתרונות של אחסון עבור ציוד לכלבים, ושהציוד הזה הוא לא מצומצם כלל וכלל. אנחנו כאן בכדי לעזור.

כיצד לאחסן ציוד עבור הכלבים שלנו בצורה היעילה והנכונה ביותר בבית שלנו? כמה טיפים

  • מזון – אחת הבעיות הנפוצות עם אחסון מזון לכלבים היא שמדובר בכמויות גדולות מאוד של מזון, שלעתים צובר ריקבון או שמגיעות אליו תולעים עד אשר כמות המזון מסתיימת. בהקשר זה, ניתן לרכוש בחנויות ציוד לכלבים מתקנים מיוחדים שאוטמים את המזון בתוך קופסה ייעודית וסטרילית, שאותה פשוט נמלא בשקית חדשה בעת הצורך. כך נשמור על מזון הכלב בצורה יעילה.ציוד לכלבים
  • צעצועים וחטיפים – כשמאחסנים ציוד לכלבים, צריך לזכור כי הכלב שואף שכל הציוד שלו יהיה על הרצפה ובהישג ידו בכל עת. משום כך, חשוב לתכנן מדף ייעודי בארון או בשידה עבור הצעצועים והחטיפים של הכלב, ולהוציא משם באופן ייעודי עבור מתן חטיף או עבור משחק עם הכלב.
  • חפצים אחרים – מומלץ, בכל מקרה, לתכנן אזור ייעודי עבור אחסון של ציוד לכלבים. רבים משתמשים במרחבים מאולתרים כמו מעל המקרר או בפינת שולחן עבור הציוד לכלב שלהם – אבל חשוב לתכנן בצורה נכונה פינה שבה יהיה לנו קל למצוא כל מה שנחוץ לנו עבור הכלב שלנו, עבור הנוחות שלנו יותר מכל דבר אחר.

עם פתרונות אחסון נכונים שמתאימים לציוד הנחוץ לכלב, הציוד לא מהווה נטל על האחסון בבית

כשמתכננים פתרונות אחסון עבור ציוד לכלבים, צריך לחשוב על הנוחות שלנו ועל הישג היד של הכלב. כשמתכננים הכל בצורה נכונה, החפצים השונים של הכלב לא מהווים מעמסה על הבית כלל וכלל.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן