מרץ 14, 2019 - כללי    אין תגובות

מוניות לשדה התעופה

רוצים להגיע לנמל התעופה בנוחות שיא? אתם צריכים להגיע במונית. הנה כמה פרטים שכדאי שתשמעו על השירות.

למה כדאי להיעזר במונית לשדה התעופה?

מונית לשדה התעופה הוא הרעיון הכי טוב שיכול להיות. אולי אתם לא סגורים שהרעיון הזה באמת יכול להיות משתלם יותר אך אם תעזבו לרגע את הכסף, וגם עליו נרחיב בהמשך, תבינו שזו הדרך הכי נוחה להתחיל את הטיול. אם לא תיעזרו בשירותי מוניות לנתב"ג מהר מאוד תבינו שהרכב שלכם הוא עול גדול. הרכב יכול לגבות מכם עלויות הרבה יותר גבוהות ככל שתישארו ימים רבים יותר הרי כל יום חנייה בנתב"ג יעלה לכם לפחות 30 שקלים. המחיר של המונית כבר יהיה הרבה יותר משתלם בהשוואה לתעריף הגבוה הזה, מה גם שאתם לא צריכים לנהוג בדרך ולהיתקע בפקקים מעצבנים.

כמה עולה מונית משדה התעופה ואליו?

פרמטר המחיר תמיד יהיה אחד המשמעותיים ביותר שיש בקבלת ההחלטה בעיקר כאשר מדובר על ישראלים, בוודאי כאשר הם בדרך לחופשה. אנו יכולים לספר לכם שהסעת מוניות לשדה התעופה מחיפה יכולה לעלות החל מ-100 שקלים לנוסע, מחיר שיהיה שקול גם למחיר של התחבורה הציבורית. כמובן שתחבורה ציבורית תהיה האפשרות הכי פחות טובה כי בסופו של דבר כאשר יוצאים לחופשה הדבר החשוב ביותר היא הנוחות, והנוחות של תחבורה ציבורית ברמה הכי נמוכה שיש. המונית לשדה התעופה בחיפה יכולה להיות זולה יותר ככל שיהיו יותר אנשים שיצטרפו.

מה יכול להשפיע על גובה התעריף?

התעריף של מוניות לשדה התעופה מחיפה יכול להיות מושפע מכל כך הרבה פרמטרים אך הראשון שבהם, זה שגם פשוט להבין באופן טבעי, היא שעת ההסעה. ככל שהמונית תצא בשעה מאוחרת יותר כך היא תעלה יותר כי אף אחד לא אוהב לעבוד בשעות הלילה, למרות שיש הרבה פחות פקקים. כמו כן עבודה ביום חג או ביום שבת תהיה יקרה יותר ותעלה לעתים פי 2. אפשר להוסיף גם את המרחק כפרמטר משמעותי הרי יכול להיות שהמוניות ייצאו מחיפה ויעברו גם בתל אביב במקום לנסוע מכביש 6 באופן ישיר, וזה גם משפיע על התעריף. גם סוג המונית משפיע על המחיר, מונית גדולה עולה יותר.

אלו סוגי מוניות מסיעות לנמל התעופה?

מונית גדולה, בינונית, עם תא מטען או בלי, יש כל כך הרבה אפשרויות ואתם צריכים תחילה להבין מה הצורך שלכם. ככל שיהיה לכם יותר מטען לקחת כך תצטרכו מונית גדולה יותר בעיקר אם מדובר במשפחה גדולה. יש כיום מוניות שהן כלי רכב פרטי רגיל, יש כאלו שיש להן מטען גדול יותר ואפילו מקום לקשור את המזוודות בחלקה העליון, יש מוניות גדולות יותר שהם כמו מיניבוסים שמתאימים ל-10 נוסעים, יש כאלו שמתאימות ל-14 נוסעים וכן הלאה. המוניות יכולות להיות גם איכותיות יותר, אלו נקראות מוניות VIP אך המחיר שלהן יקר הרבה יותר וזאת בגלל השדרוגים המתקדמים שיש בתוכן.

איזו מונית תתאים ולאיזו אוכלוסייה?

המוניות יכולות להיות מרשימות מאוד בעיצוב שלהן ומרווחות מאוד אך עדיין יש בעיה אחת, לא תמיד הן יהיו מותאמות לנכים. ההתאמה לנכים לא מסתכמת רק במרווח במושבים ובידיות אחיזה אלא גם במעלות לנכים שחייב להיות בה. לכן יש צורך לפני קביעת הסעה שבין הנוסעים יש נכה, לבחור את רכב ההסעות הנכון. חשוב לזכור שרכב ההסעות יכול להתאים גם לאנשים חשובים מאוד שמגיעים מחו"ל, אלו ידרשו שירותי הסעות VIP, וכמובן שיש גם מוניות גדולות יותר שמתאימות למשפחות מורחבות וכן הלאה.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן