אפר 5, 2016 - כללי    אין תגובות

לא חשבתם על זה – כך מפיקים היום כרטיסים

מדפסות מיוחדות מסוגלות לייצר פריטים מחומרי פלסטיק, PVC ועוד. במאמר הבא נסביר כיצד משלבים פתרונות בתחום מוצרי הזיהוי עם דרישות אבטחה גבוהות ונציג את המפרט הטכני של המדפסות המובילות

הפקת כרטיסים מבוצעת כיום עם מדפסות מיוחדות. בטח לא ידעתם את זה וחשבתם שמדובר על תהליך ייצור ארוך ותעשייתי, כאשר בפועל ניתן לבצע אותו בזמן קצר. הסיבה לכך היא התקדמות טכנולוגית משמעותית שמאפשרת שילוב בין דרישות אבטחה גבוהות ומוצרי זיהוי. המדפסות מיועדות למוצרי פלסטיק או PVC כגון כרטיס עובד מפלסטיק וניתן להשתמש בהן במגוון רחב של דרכים. ההפקה מאובטחת לחלוטין והיא כוללת שימוש בחומרים מתכלים להדפסת תגי זיהוי.

יש כמה נתונים מתוך המפרט הטכני שאותם כדאי להכיר על מנת להבין איך מפיקים היום פריטי פלסטיק שונים:

א. טכנולוגיית הדפסה – המדפסות משתמשות בטכנולוגיה של העברה תרמית. כך ניתן להגיע לרזולוציה גבוהה של מעל 300 DPI ולבצע את ההדפסה עם צבעים וגוונים בסגנון מונוכרום. בנוסף, שטח ההדפסה הוא מקצה לקצה ובחלק מהדגמים יש אפשרות להדפסה דו צדדית. מהירות ההדפסה מגיעה ל-600-1,000 פריטים בשעה ומבחינת שניות מדובר על 4-6 שניות לכרטיס אחד.

ב. ממשק ונתוני זיכרון – חברות מובילות משתמשות בדגמים מתקדמים כדי לנצל את נתוני הזיכרון והממשק. הזיכרון הפנימי של דגם בסיסי עומד בדרך כלל על 32 מגה בייט, עם יכולת כתיבה חוזרת ותמיכה במערכות הפעלה שונות של ווינדוס ומקינטוש. הממשק של המדפסת יכול להתחבר ל-USB והתצוגה כוללת כפתורי צבע מתחלף.

ג. משקל ומקודד – בעזרת המדפסות החדשות אפשר לשמור על איכות הסביבה ולחסוך את השימוש בחומרי גלם מתכלים. המדפסות תומכות בחומרי PVC  או קומפוזיט, הן מאפשרות הדפסה על פריטים בעובי של 0.22 מ"מ עד 1 ס"מ ומעלה וקיבולת מחסנית לקלט מגיעה עד 100 כרטיסים. בנוסף, ניתן לשדרג את כרטיס ממשק הרשת ואת המקודד המגנטי.

כרטיס פלסטיק

כרטיס פלסטיק

איך בוחרים מדפסת לפלסטיק?

מי שרוצה להפיק בעצמו את פריטי הפלסטיק או ה-PVC ולשלב אותם עם אמצעי אבטחה ותגי זיהוי צריך לבחור מדפסת מתאימה. חשוב להשוות בין דגמי המדפסות והמפרט הטכני, להתייחס ליצרן ולשים לב לנתונים המופיעים על גבי חוברת ההוראות. יש להכיר את ההבדלים בין מדפסת שולחנית חד צידית שמסוגלת להגיע לתפוקה נמוכה יחסית, לעומת מדפסת שולחנית דו צידית או מדפסת תעשייתית.

בסופו של דבר, משתלם יותר להעביר את האחריות על הפקת כרטיסים ותגי זיהוי לידיים של חברה מקצועית. רכישת מדפסת עצמאית מתאימה רק למי שרוצה להדפיס כמויות קטנות יחסית של פריטי או תגי זיהוי. לעומת זאת, חברה גדולה ומקצועית תשתמש בכל המשאבים שעומדים לרשותה. היא יכולה לעמוד בלוח זמנים מוקפד ולהגיע לרמה גבוהה של בקרת איכות במהלך הדפסה על חומרי פלסטיק.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן