יול 14, 2013 - כללי    אין תגובות

טיפים לניקיון אחרי שיפוץ

ניקיון הוא פעולה חשובה אשר תקבע במידה רבה את שביעות הרצון של בעלי הבית בתום השיפוץ. אי אפשר לוותר על ניקיון מן הסוג הזה, משום שהוא יכול לעשות את ההבדל בין סביבה מלוכלכת ומזיקה לבין איכות חיים ברמה גבוהה.

אך כיצד מנקים אחרי שיפוץ, מתי כדאי להתחיל בניקיון, והאם יש צורך באמצעים מיוחדים על מנת לעשות זאת? הטיפים הבאים יוכלו לעזור לכם לנקות את הבית, את העסק או כל חלל אחר מיד בתום השיפוץ, ועד לפעם הבאה שתרצו לגוון אווירה.

התחלת הניקיון ובחירת חומרי הניקוי המתאימים 

ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ

הטיפ הראשון לגבי ניקיון אחרי שיפוץ הוא לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. השיפוץ כרוך בהוצאת חלק מהרהיטים מהבית, אריזה של הציוד ועטיפתו בנייר או בפלסטיקים. הכנות מן הסוג הזה יכולות להיות מנוצלות היטב גם לצורך ניקיון יעיל: היכנסו אל הבית כאשר קבלן השיפוצים עוזב, התחילו בטאטוא או שאיבת רצפה, והיכנסו אל עובי הקורה לצורך ניקיון יסודי יותר.

טיפ נוסף לגבי ניקיון אחרי שיפוץ הוא להשתמש באביזרי ניקוי המתאימים. ברוב המקרים, נוזל סטנדרטי לניקוי רצפות לא יספיק על מנת לטשטש או להעלים כתמי טיח, צבע וכדומה. שיפוץ הוא תהליך המערב המון לכלוך, ולכן הניקוי חייב להתבצע בצורה מקצועית. כאשר אתם רוכשים את חומרי הניקוי, הקפידו לבדוק מה הם מכילים. אל תתפשרו על חומרי ניקוי לא ידידותיים לסביבה או כאלו המיוצרים על ידי גורם לא מוכר. אחרי שתסיימו לנקות תוכלו ליהנות מבית חדש, הרגשה מרעננת וסיפוק אדיר, אך במהלך הניקוי כדאי להשתמש בכלים האופטימאליים.

חשוב לדעת שאם נגרם לכם מהשיפוץ כתם על שטיח למשל כדאי תמיד לקחת הצעת מחיר מחברה שמתמחה בניקוי שטיחים.

מתי משתלם להזמין חברת ניקיון?

ראשית חשוב להזמין חברת ניקיון רק אחרי שסיימתם את כל עבודות השיפוץ והתיקונים הקטנים שיוצרים לכלוך.

אי אפשר לדבר על ניקיון אחרי שיפוץ, מבלי להזכיר את השירותים המוצעים על ידי חברות מקצועיות. במילים אחרות, ניקוי עצמאי או ריכוז מאמץ מצד בני המשפחה לצורך ניקוי כללי של הבית, החצר, הכניסה, החדרים, הסלון, המטבח, הרצפה, ועוד יכול להיות משימה מסובכת ובלתי משתלמת. לכן, כדאי לשקול הזמנת שירותי ניקיון מטעם חברה המתמחה בנושא. חברות אלו מגיעות אל הבית על פי הזמנת הלקוח, מצוידות באנשי צוות מיומנים ומנוסים, ומתחייבות להחזיר את המצב בבית לקדמותו תוך זמן קצר.

על מנת לבחור חברה שתנקה את הבית בתום השיפוץ, כדאי לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

א. מחיר – העלות של ניקיון לא צריכה להיות גבוהה בצורה דרסטית. בחרו חברה הוגנת שתיתן הצעת מחיר משתלמת, ותוכלו לעמוד במסגרת התקציב שהגדרתם עבור השיפוץ.

ב. ניסיון – כאמור, הניסיון של חברה המתיימרת לנקות את הבית שלכם אחרי השיפוץ הוא פקטור משמעותי. בדקו מהו הניסיון של החברה, ואל תתביישו לשאול על עבודות קודמות.

ג. המלצות – קבלת המלצות מחברים או בני משפחה יכולה לעזור לכם לבחור חברת ניקיון.

בין אם תבחרו לנקות את הבית לבד או להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית, ניקיון אחרי שיפוץ דורש תשומת לב מלאה.

התחילו במשימה עם אנרגיות חיוביות, ותסיימו אותה מוקדם ובהצלחה.

המידע מוגש באדיבות: א.ל. ליאור – שירותי ניקיון לאחר שיפוץ

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן