יול 14, 2013 - כללי    אין תגובות

חידוש דלת ישנה – אפשרי?

חידוש דלת ישנה

אם אתם מתגוררים בדירה ישנה עם דלת כניסה בעלת נעילה בודדת בצד הדלת ואתם לא מרגישים בטוחים בתוך הבית, או לא מספיק מוגנים, ישנן דרכים לחידוש דלת ישנה, ולא בכל מקרה יש צורך לרכוש דלת חדשה. כאשר אתם מעוניינים לבדוק את האפשרות של חידוש דלת הכניסה לבית או כל דלת אחרת מטעמים אלה מומלץ להזמין מנעולן מקצועי, שיוכל לתת לכם הערכה של אפשרות חידוש הדלת מבחינה זו, ואת המחיר שיהיה עליכם לשלם עבור כך.

דרכים לחידוש דלת ישנה

יש מקרים שאין דרכים לחידוש דלת ישנה, מכיוון שהדלת כבר שחוקה, והעץ שממנו היא עשויה כבר מתפורר, וכך גם המשקוף של הדלת וכדומה. במקרים כאלה אין מנוס מהחלפת הדלת בדלת חדשה, ויחד איתה גם את המשקוף. אך ישנם מקרים רבים שניתן למצוא דרכים לחידוש דלת ישנה על ידי התקנת מנעול חזק בעל כמה נעילות, שיוכל להגן עליכם מפני פריצות אפשריות, ולהעניק לכם בטחון והגנה סבירים כאשר אתם בבית או מחוץ לו. על מנת לדעת האם שדרוג מסוג זה של דלת הכניסה שלכם אפשרי ומה תהיה עלותו, עליכם להתייעץ עם מנעולן, שידע להעריך עבורכם את גודל העבודה ואת  מחירה.

החלפת מנעול בדלת ישנה

הדרך הטובה והיעילה ביותר לחידוש דלת ישנה היא על ידי החלפת המנעול הפשוט שלה למנעול רב זרועות, היכול להעניק לכם הגנה מירבית ונעילה חזקה במיוחד. כדי לעשות זאת על הדלת הישנה לעמוד בכמה סטנדרטים, שיאפשרו את התקנת המנעול החדש. מנעולן מקצועי יוכל לזהות דלתות שניתן להתקין בהם מנעול מסוג זה. לחילופין ניתן להחליף את המנעול הישן שלכם במנעול עם לשון נעילה אחת, אבל הרבה יותר עמידה וחזקה מהמנעול הבודד שנמצא כיום בדלת, ובנוסף ניתן להתקין בדלת נעילה מבפנים בצורות שונות.

בנוסף להחלפת המנעול בדלת ייתכן ויידרש טיפול במשקוף הדלת או החלפתו במשקוף מתכת, שימנע כל דרך לפריצת המנעול על ידי הרס משקוף העץ הישן שלכם.

שיפור פני הדלת

בנוסף להחלפת המנעול בדלת הישנה מומלץ לעשות לדלת באותה הזדמנות גם שיפוץ חיצוני, כדי שתראה חדשה, ודבר זה ניתן לעשות על ידי צביעה מחדש של הדלת באמצעים פשוטים יחסית.

כיצד תבחרו מנעולן לחידוש הדלת?

מנעולנים הם אנשים המורשים לפרוץ מנעולים, ולהתקין מנעולים ברשיון מהמדינה. כדי לעסוק בתחום המנעולנות יש לעבור קורס מקצועי מיוחד, שלאחריו ניתן לקבל רשיון המתיר לעסוק במקצוע. קבלת הרשיון מותנית בקבלת תעודת יושר מהמשטרה, כדי למנוע כל נסיון של שימוש לרעה בטכניקות הפריצה הנלמדות בקורס.

אז שתדעו, מנעולן מקצועי נותן את השירותים הבאים:

  • פריצת מנעולים בבית בעסק וברכב
  • התקנת מנעולים חדשים
  • שכפול מפתחות מכל הסוגים לרבות מפתחות רכבים
  • שכפול שלטים לרכב
  • התקנת אימובילייזר חיצוני לרכב

באדיבות A.K מנעולן בירושלים ושירותי פריצה

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן