פבר 8, 2015 - כללי    אין תגובות

המעלות בשרוולים לפינוי פסולת בניין

שרוולים הם דרך יעילה להורדת פסולת בניין ופינוי מקומות גבוהות. זהו מתקן עשוי פלסטיק אותו ניתן לחבר ישירות לדירה, לבית או לנכס. באמצעות מתקנים אלו מתבצע שינוע מהיר ומיידי של פסולת בניין. אפשר לתאם את התקנת המתקנים כבר עם תחילת תהליך השיפוץ או הבנייה וכך ליהנות מיתרונות רבים:

  • פינוי פסולת בניין ללא סיכון לסביבה
  • העברת הפסולת ישירות לתוך משאית
  • פיקוח אחר כמות הפסולת המפונה
  • שמירה על קצב עבודה גבוה
  • התאמה לדירות מגורים, מבנים משותפים וגורדי שחקים

אחת המעלות החשובות של שרוולים לפינוי פסולת באה לידי ביטוי ברמת הבטיחות. החוק אוסר על השלכת פסולת בניין מקומות גבוהות והוא מחייב שימוש באמצעי פינוי בטיחותיים. מתקני הפלסטיק נותנים מענה על הצורך הזה. מעבר לכך, אפשר להשיג את המתקנים במגוון צבעים וכך להשתמש בהם ללא חשש גם בשעות החשיכה והלילה.

שרוולים לפינוי פסולת

כמה עולים שרוולים לפינוי פסולת בניין?

אפילו מבחינה כלכלית יש מעלות לשימוש בשרוולים לטובת פינוי פסולת בניין. העלות הממוצעת של השכרת שרוול לפינוי פסולת לשבוע היא 1,200-1,300 ש"ח. המחיר כולל התקנה ופירוק של המתקן והוא תקף למבנה הנמצא עד קומה 4. תשלום נפרד של 100-200 ש"ח נגבה עבור השכרת מתקן לפינוי פסולת מכל קומה נוספת.

כדאי להתעניין לגבי העלות של פינוי פסולת בניין עם שרוולים יחד עם השכרת טרקטור, מכולה ופינוי לאתרי הטמנה מורשים. קבלנים בתחום של פינוי פסולת מרכזים את המשימות האלו תחת קורת גג אחת וכך עוזרים ללקוח לחסוך בהוצאות. בשורה התחתונה, לא ניתן לבצע עבודות בנייה או שיפוצים ללא פינוי מסודר של הפסולת. המתקנים המאפשרים פינוי יעיל של הפסולת הם יתרון משמעותי עבור אנשי המקצוע העוסקים בתחום וגם עבור לקוחות הקצה.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן