מאי 17, 2018 - כללי    אין תגובות

ברזים ממותג – האם זה נחוץ

אנו אוהבים את המותגים ולדעת רבים הם יפים יותר, אם כי זה לא באמת נכון. מההיבט הפסיכולוגי אפשר לומר שמותגים הם סמל סטטוס שעתיד לחלוף מהעולם, אך אל דאגה, את המקום שלהם יתפסו מותגים אחרים. עד אז, נשאלת השאלה האם באמת שווה לקנות מותגים או לא, והשאלה הזו נכונה גם לברזים.

גם לברזים יש מותגים

אולי זה יפתיע חלק מכם אך לברזים, כמו לכל מוצר אחר, יש מותגים ממה כמו למשקפי שמש, לרכבים או לבגדים. כמובן שהמותגים האלו באופן טבעי יהיו הרבה פחות נפוצים מאשר מותגים שחזקים בעולם כולו, אך גם כאן יש הבדלי מחיר ויש שיאמרו גם הבדלי איכות. המותגים יכולים להיות מיצרן גרמני, סיני או כל מדינה אחרת ולפני שאתם בוחרים את הברז הבא שלכם כדאי שתקראו על המותגים המובילים ותבינו מה מייחד אותם. יש מותגים זולים יחסית, יש מותגים יוקרתיים, יש מותגים עם סטייל מיוחד שמאפיין אותם וכן הלאה.

ורד – בזרים וכיורים

האם ברז ממותג נחוץ?

  • זה שיש מותג מסוים לא הופך אותו באופן אוטומטי לאיכותי כי כמו שכבר אמרנו יש מותגים זולים שמתאימים לאנשים עם תקציב נמוך יותר. חשוב לקרוא חוות דעת על הברזים ורק אז תוכלו לגבש את ההחלטה הנכונה האם הברז מתאים לכם או לא. כמו כן, יכול להיות שעיצוב מסוים יהיה נהדר ומושך את העין אך למטבח או לאמבטיה שלכם הוא פשוט לא יתאים.
  • ברז ממותג יכול להיות נהדר לעיצוב ספציפי או למיקום ספציפי. למשל, יש חברות שמשווקות ברזים נהדרים לחדרי האמבטיה אך לא למטבחים, או שיש להם ברזים למטבחים שפשוט לא משתווים ברמתם לברזים האחרים או שבעיניכם הם לא אותו המוצר באותה האיכות. הסיבה לכך היא שברזים לאמבטיה לרוב יהיו בעלי אפשרויות מגוונות ויש שיאמרו גם נועזות יותר.
  • ברז ממותג לא באמת נחות כי מה שחשוב באמת הוא המפרט והמאפיינים שלו. למשל, אם מדובר בברז מדגם נירוסטה והעיצוב שלו מתאים לכיור שבחרתם אז לכו על זה. אם הנירוסטה איכותית בעלת ציפוי בכמה שכבות ויש עליו המלצות טובות באינטרנט מלקוחות קודמים, זה הברז בשבילכם. מותג שהלוגו שלו מעוצב או שהמקור שלו במדינה מסוימת לא בהכרח יעיד על איכותו, אם כי יכול לספר לכם מעט על טיבו.

מה אומר המחיר ומה אומרת המדינה?

עניין המחיר יכול מעט לבלבל כיוון שיש ברזים שיעלו כמה מאות שקלים לצד ברזים שיעלו כמה עשרות שקלים בלבד. האם ההבדל במחיר באמת משקף את ההבדל באיכות? כנראה שלא, אך בכל זאת מדובר על הבדל קיים שאתם צריכים לקחת בחשבון. ברז יקר כמעט תמיד יהיה איכותי יותר מברז זול אך השאלה היא האם פער המחיר מוצדק, ולשאלה הזו אין תשובה מוחצת. כמו כן, המדינה שייצרה את הברז משפיעה על איכותו אך יש בכך שילוב של מעט דעות קדומות, כמו למשל מוצרים איכותיים מגרמניה , אירופה או ארצות הברית לעומת סין.

 

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן