אפר 20, 2017 - כללי    אין תגובות

אילו שירותים כולל מכון העתקות?

מכון העתקות מספק מגוון רחב של שירותים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. באמצעות היכרות עם סל השירותים של המכון ניתן לחסוך זמן והוצאות. הנה המדריך המלא

מכוני דפוס כבר מזמן לא מגבילים את סל השירותים שלהם לפתרונות דפוס או העתקות אור בלבד. מכון מודרני חייב לרכז שורה ארוכה של שירותים תחת קורת גג אחת ובעיקר לפנות לקהל יעד מגוון. זו הדרך היחידה של המכונים המובילים להישאר רלוונטיים במאה ה-21, ולהמשיך להגדיל את קהל הלקוחות. השאלה היא אילו שירותים ניתנים על ידי מכוני העתקות מן הסוג הזה ומה כדאי לדעת עליהם.

אלו השירותים הבולטים של מכוני העתקות ברחבי הארץ:

מכוני העתקות ברחבי הארץ

מכוני העתקות ברחבי הארץ

א. הפקת מסמכים בפורמט גדול – הפקה של מוצרי דפוס על גבי נייר גדול מ-4A אפשרי רק במכון מקצועי. הגודל הסטנדרטי לא מתאים להפקת מסמכים מסוימים כמו תכניות אדריכליות ותכניות בנייה, אך הבעיה היא שמכונות הדפוס במגזר הפרטי, העסקי והציבורי לא מסוגלות להתמודד עם הדרישות. מכאן שהשירותים של המכון הם חלק בלתי נפרד מהפקת מסמכים בפורמט גדול ולצרכים שונים.

ב. הגדלה והקטנה של מסמכים – במכון מקצועי מספקים לצד שירותי העתקות ממוחשבות גם אפשרות להזמין פתרונות להגדלה והקטנה של מסמכים. צילום מסמך באמצעים דיגיטליים מאפשר הפקה בקנה מידה גדול או קטן יותר מהמקור, בלי לאבד את הפרופורציות.

ג. שירותי פלוטר – זהו שירות בולט ודומיננטי של מכוני העתקות. מדובר על שירות בו מתמחים ביצירת פלטים בגודל של תוויין ובאורך בלתי מוגבל, אך ברוחב מקובל של 112 ס"מ. השירות נועד לתכניות בנייה אדריכליות והנדסיות ולשילוט.

ד. הדפסת תכניות – אי אפשר לדבר על שירותי המכון בלי להזכיר את האפשרות להזמנת שירותי הדפסת תכניות. ההדפסה כוללת תכניות הנדסיות תוך שימוש בסימנים מוסכמים, הדפסת תכניות אדריכליות לתיאור גרפי מדויק של פני השטח, הדפסת תכניות בנייה והדפסת תכניות בניין עיר (תב"ע). כמו כן, יש להזכיר את שירותי המכון בהקשר של שכפול תכניות קיימות וסריקת מפות ותצלומי אוויר.

מה מאפיין את השירותים המיוחדים של המכון?

השירותים המיוחדים של המכון מתאפיינים בראש ובראשונה בהקצאות פתרונות שכפול ודפוס מעכשיו לעכשיו. שירותים מיוחדים אחרים כוללים הזמנות באמצעות האינטרנט ושירותי גרפיקה או שירותי הדפסה בהטבעת דיו. במכונים המובילים מספקים גם שירותי כריכה, הדפסת רול אפ לצרכים שיווקיים ופרסומיים ושירותים להגשות לבית משפט. בחלק מהמכונים מציעים שירותי הדמיית דירות ודגמים ובחלק אחר גם מספקים שירותי צילום מסמכים לאנשים פרטיים.

כפי שניתן לראות, סל השירותים של מכון העתקות ממשיך להתרחב. הוא מנצל את הכלים הטכנולוגיים הקיימים לרשות המכונים ומתכתב עם הדרישות של קהל היעד. נכון להיום ניתן לרכז סוגים שונים של שירותים ולהזמין אותם ישירות דרך המכון כדי לחסוך זמן, כסף ומשאבים.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!


דילוג לתוכן